واکسیناسیون کارگران را اولویت دهید

سلیمانی با تاکید بر تعطیل ناپذیر بودن تولید ، خواستار اولویت بخشیدن واکسیناسیون به قشر کارگری با هدف کاستن نگرانی خانواده ها و ادامه یافتن تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «میثم سلیمانی» در حاشیه تقدیر نمادین از  کارگران گلپایگانی  با تاکید براینکه احترام به کارگر، مشکلات کار و کارگر را برطرف می کند، گفت: کارخانه ها و تولیدکنندگان گلپایگاتی در سطح بندی فعالیت در شیوع کرونا در گروه یک قرار گرفتند و هیچ گاه تعطیل نشدند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان با یادآوری اینکه گلپایگان 13 هزار بیمه شده در عرصه تولید دارد، خواستار اولویت دادن به قشر کارگر در تزریق واکسن با هدف کاستن نگرانی خانواده ها و ادامه یافتن تولید شد.
در ادامه «حسین یارمحمدیان» با یاد آوری اینکه تولید در دوران کرونا متوقف نشده است و بخشی تعطیل ناپذیر است، گفت: فرش قرمز برای سرمایه گذار پهن می شود ولی گاهی سرمایه گذار و تولید با مخالفت هایی رو به رو شدند درحالی که باید همه طیف ها از سرمایه گذار حمایت کنند.
فرماندار گلپایگان از اهمیت سرمایه گذاری در دامداری، کشاورزی و صنعت سخن گفت و ادامه داد: سرمایه هایی در گلپایگان جذب می شوند که آب بر نیستند و اگر شهرستان توسعه پایدار می خواهد توسعه صنایع با این ویژگی را باید ادامه دهد.

 در ادامه  «سید مرتضی حسینی» از وجود 60 کارخانه  با نام و برند گلپایگان در کشور و در عرصه های مختلف صنعت خبر داد.

به گزارش شبستان، ۱۲ کارگر نمونه در دو شرکت صنعتی نگین آلومینیوم و پلیمر گلپایگان در حاشیه بازدید مسئولان اقتصادی از شهرک صنعتی سعید آباد تقدیر شدند./

کد خبر 1052532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha