۵ هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه جریمه شدند

فرشید از اعمال قانون بیش از پنج هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۱۱ فروردین) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با جدیت اعمال می‌شود.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از استمرار طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در همه شهرهای استان بدون در نظر گرفتن رنگ آنها نیز خبر داد و گفت: از ۲۱ فروردین ماه تاکنون بیش از پنج هزار قیض جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

 

فرشید با بیان اینکه متاسفانه عدم رعایت محدودیت های زیاد است، ادامه داد: به طور میانگین روزانه ۲۲۸ خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های شبانه جریمه شدند.

 

وی از صدور ۸۲ برگه جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در استان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۱۹۸ خودرو متخلف هم یک میلیون تومان جریمه شده‌اند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به ممانعت ورود ۱۱۱ دستگاه خودرو و ممانعت از خروج ۱۷ هزار خودرو به شهرهای قرمز در مدت زمان اجرای طرح تاکنون اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۸۰ هزار تذکر لسانی صورت گرفت.

 

وی افزود: تاکنون ۵۴۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۶۰ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

کد خبر 1052537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha