توجه مجلس به جامعه کارگری با تامین اعتبار بیمارستان دوم تامین اجتماعی شیراز

عزیزی گفت: تامین بودجه یک هزار میلیارد ریالی برای بیمارستان دوم تامین اجتماعی شیراز اقدام مجلس در قبال جامعه کارگری بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (شنبه 11 اردیبهشت) در دیدار با برخی از مسئولان تشکل های کارگری استان فارس به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: برای حل مشکلات جامعه کارگری به یک طرح جامع نیاز داریم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس افزود: قوانین ناکارآمد، بخش اعظم مشکلات کارگران است و اصلاح قوانین در این حوزه یک ضرورت به شمار می رود.

وی اضافه کرد: سیاسی شدن قانون کار باعث شده تا جامعه کار و کارگری چهارچوب مشخص نداشته باشد و هر دولتی متناسب با سلیقه خود و بدون توجه به مشکلات ریشه ای با جامعه کارگری برخورد کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح  کرد: با همراهی سایر تشکل ها می توان یک طرح جامع و شامل برای جامعه کارگری توسط اعضا ارائه کرد تا در مجلس به قانون تبدیل شود.

عزیزی ادامه داد: شناسایی مشکلات و برخورداری طرح جامع موجب می شود تا مشکلات جامعه کارگری در استان فارس رفع شود و تامین بودجه یک هزار میلیارد ریالی برای بیمارستان دوم تامین اجتماعی شیراز اقدام مجلس در قبال جامعه کارگری بوده است.

وی اضافه کرد: افزایش واحدهای درمانگاهی و شعب تامین اجتماعی از دیگر اقدامات این عرصه است و تلاش می کینم تا با ایجاد واحدهای بزرگ و محرک، فارس را به سمت صنعتی شدن و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی سوق دهیم.

کد خبر 1052605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha