حدود ۱۵۰ طلبه خواهر و برادر به کار جهادی مشغول هستند

حجت الاسلام جعفری مهر با اشاره به این حدود ۱۵۰ طلبه خواهر و برادر به کار جهادی به ویژه در زمینه کرونا مشغول هستند، گفت: تجلیل از این تعداد به دلیل شرایط امروز جامعه در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه با رعایت پروتکل ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «محمدجواد جعفری مهر» امروز (11 اردیبهشت ماه) در نشست هم اندیشی و تجلیل از گروه های جهادی طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این نشست به همت مراکز حوزوی استان و به منظور تجلیل از طلبه هایی که در عرصه فعالیت های جهادی و کرونا حضوری فعال داشتند برگزار شد.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از اهداف این مرکز را ارائه خدمات هدفمند به طلاب دانست و گفت: این مرکز به میزان خدمت و تلاش طلاب و فعالیت آنها در عرصه تحصیل، تدریس، کار جهادی و ... حمایت های لازم را از آنها انجام می دهد.

 

وی یکی از گروه های هدف را گروه های جهادی طلاب دانست و ادامه داد: باید بتوانیم ماموریت ها را به صورت هدفمند به این گروه ها واگذار کنیم.

 

حجت الاسلام جعفری مهر یادآور شد: پیشنهاد و انتظار مرکز خدمات حوزه های علمیه این است که مراکز حوزوی هم افزایی لازم را در راستای ماموریت های مشترک داشته باشند، زیرا هر اندازه هم افزایی بیشتر باشد، ضریب موفقیت در انجام کارها و فعالیت ها بیشتر خواهد بود.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد موفقیت بدون هم افزایی را غیرممکن دانست و اظهار کرد: مراکز حوزوی می توانند با روحیه جهادی و تلاش مضاعف ماموریت های خود را به سرانجام برسانند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر انجام کار جهادی در همه زمینه ها تاکید دارند، گفت: معظم له کار جهادی را «از موانع گذشتن، شوق به کار، جهاد، شادی و نشاط و ... می دانند».

 

حجت الاسلام جعفری مهر تاکید کرد: می توان در عرصه کارهای فرهنگی، تبلیغی، علمی، خدمات رسانی به مردم با هم افزایی بیشتر از پیش موفق تر عمل کرد.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت تکمیل بانک اطلاعات گروه های جهادی تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه بانک اطلاعات ما در این زمینه ناقص است، باید گروه های جهادی شناسنامه دار شوند.

 

وی با اشاره به این حدود 150 طلبه خواهر و برادر به کار جهادی به ویژه در زمینه کرونا مشغول هستند، گفت: تجلیل از این تعداد به دلیل شرایط امروز جامعه در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه با رعایت پروتکل ها برگزار می شود.

 

حجت الاسلام جعفری مهر خاطرنشان کرد: در شهرستان بویراحمد 10 گروه جهادی فعالیت دارند و انتظار می رود برای انجام بهتر ماموریت ها این گروه ها شناسایی و ساماندهی شوند.

 

گفتنی است، تهیه بانک اطلاعات گروه های جهادی، تشکیل کارگروه تولید محتوا، تشکیل کارگروه اشتغال، شناسایی و معرفی گروه های جهادی، مستندسای فعالیت ها، انسجام و هم افزایی در زمینه انجام ماموریت ها و ... از جمله موارد مطرح شده شرکت کنندگان در این نشست بود.  

کد خبر 1052645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha