برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم توسط جوانان کانون امام محمدتقی(ع) بیرم

اخوت گفت: مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم توسط جوانان کانون فرهنگی و هنری امام محمدتقی(ع) بیرم در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سفارش و تأکید تلاوت کلام ا... مجید در احادیث و روایات، کانون فرهنگی و هنری امام محمدتقی(ع) به مدیریت مصطفی حشمت‌پور اقدام به برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در محل مسجدالنبی روستای نجف‌آباد بیرم کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: در این مراسم معنوی که با حضور جوانان این کانون فرهنگی هنری به‌صورت همه روزه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان با نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) و برآورده شدن حاجات، به قرائت یک جزء از آیات روح‌بخش کلام ا... مجید می‌پردازند. این محفل نورانی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های مذهبی از مهمترین وظایف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، افزود: الحمدالله کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس در راستای آن به خوبی انجام وظیفه می‌کنند و تداوم این جلسات قرآنی در طول سال باعث افزایش معنویت در قشر جوان و نوجوان می‌شود.

کد خبر 1052682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha