انجام عمل صالح نشانه برکت در زندگی است

آیت الله عابدینی گفت: عمل صالحی که ما در زندگی انجام می دهیم بوی برکت می دهد و ما در لیلة القدر به دنبال برکت می گردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: خداوند متعال فرموده است لیلة القدر از هزار ماه بالاتر است، بر این اساس شب قدر اثرگذارتر از هزار ماه بوده و برکت آن بیشتر از هزار ماه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امروزه در زمانه ما چه کسی است که ما بتوانیم برکت را در زندگی او مشاهده کنیم، عمل صالحی که ما در زندگی انجام می دهیم بوی برکت می دهد.

 

وی عنوان کرد: اعمال صالح سردار سلیمانی  چه بود، دفاع مقدس را سردار سلیمانی و امثال او به نتیجه رساندند و بخش عمده عزت و قدرت سپاه پاسداران مدیون این مرد بزرگ و شاگردان مکتب اوست و این به معنای برکت است.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: سوریه زیر چکمه های خونخوارن داعشی انگلیسی، آمریکایی و سعودی داشت نابود می شد و یکی از کارهای سردار سلیمانی نجات سوریه بود و امنیت را به آنجا آورد به طوری که مسلمان، مسیحی و غیر اهل کتاب ممنون ایشان شدند و عراق را از خطر داعش رهایی داد.

 

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی حزب الله را به قدرت منطقه تبدیل کرد و غزه را از زیر چکمه های صهیونیست ها نجات داد و اینها برکت است و ما در لیله القدر دنبال برکت می گردیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه اظهار کرد: در خصوص شب نوزدهم در روایات فرموده اند اینکه ما این شب را احیا نگه می داریم زمینه سازی می کنیم برای شب قدر و در این شب رزق و روزی، عمر و موفقیت های ما اندازه گیری می شود.

 

وی گفت: در شب بیست و یکم روایات گفته اند این اندازه گیری ها با دعا، مناجات وتوسل و توکل ما نهایی می شود و در شب بیست و سوم همه چیز به مقصد نهایی می رسد.

 

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: در روایات داریم در شب های ماه رمضان از بهترین مکان ها در کنار قبر امام حسین (ع) بودن است و ما در این شب ها دل های خود را روانه حرم امام حسین (ع) می کنیم.

 

وی در پایان یادآور شد: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) است و زندگی این امام بزرگوار به گونه ای بود که موجب شد مومنان ایشان را الگوی ایمانی و برکتی زندگی خود قرار دهند.

 

کد خبر 1052690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha