۳۷ واحد صنفی متخلف دهلران۲۵۵ میلیون ریال جریمه شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: پرونده تخلف ۳۷ واحد صنفی متخلف در این شهرستان با ارزش ریالی بیش از ۲۵۵ میلیون ریال طی یک ماه گذشته به مراجع ذی صلاح ارجاع شده است.

«مرتضی مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 1500 واحد صنفی در این شهرستان بازرسی شدند که در این راستا 37 واحد متخلف شناسایی و پرونده آن ها برای رسیدگی تشکیل شده است.

 

رئیس اداره صمت دهلران یادآور شد: بیشترین تخلفات ثبت شده طی این مدت مربوط به گران فروشی و درج نکردن قیمت بوده است.

 

وی تصریح کرد: در راستای کنترل قیمت ها و ماه مبارک رمضان 68 تن برنج، 23 تن  قند، 10 تن شکر، 12تن  مرغ منجمد و ۳ تن گوشت قرمز منجمد در سطح این شهرستان توزیع شده است.

 

رئیس اداره صمت دهلران  یادآور شد: دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

 

مهدوی بیان کرد: شهروندان می توانند هرگونه کم فروشی، گرانفروشی‌ و تخلف اصناف را با سامانه 124 گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای مصوبات ستاد کرونا مبنی بر عدم فعالیت گروه های شغلی خاص(2،3،4) در شرایط قرمز شهرستان به همراه کارگروه ویژه اصناف تعداد 448 واحد صنفی پلمپ که با همکاری خوب بازاریان و اصناف تا پایان اعلام شرایط قرمز و اعلام فعالیت آنها این موضوع در دستورکار این کمیته بود و جا دارد از همکاری صمیمانه اصناف قدر دانی کنم.

 

کد خبر 1052750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha