توزیع روزانه هزار پرس افطاری/پخش زنده ترتیل‌خوانی و جلسه تفسیر قرآن کریم

برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و قرآنی از جمله توزیع روزانه هزار پرس افطاری، از جمله برنامه‌های حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) طی ماه رمضان امسال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، برنامه‌های ویژه ماه رمضان با محوریت حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) در چند محور قرآنی، اجتماعی و فرهنگی – مذهبی در حال برگزاری است.

 

بر  اساس این گزارش  توزیع افطاری ساده و غذای گرم هر شب به تعداد هزار پرس در دستور کار قرار دارد که این اقدام با استفاده از ظرفیت خیرین صورت می‌گیرد و عوامل اجرایی بقعه متبرکه، کار توزیع را انجام می‌دهند.

 

همچنین ترتیل‌خوانی و جلسه تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) طی ماه رمضان امسال است به این ترتیب که هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۸:۱۵ جلسه تفسیر برگزار می‌شود و ترتیل‌خوانی قرآن کریم هم بعد از آن تا اذان مغرب ادامه می‌یابد؛ این دو برنامه به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش می شود.

 

پخش مناجات‌خوانی ماه رمضان هر شب ساعت ۲۴ در این بقعه صورت می‌گیرد و به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی هم پخش می‌شود.

 

همچنین سخنرانی مذهبی به زبان عربی با حضور اساتید حوزوی از کشور عراق از دیگر برنامه‌های ماه رمضان آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) است که این برنامه هم از شبکه‌های اجتماعی و به صورت زنده پخش می شود.

 

کد خبر 1052777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha