برگزاری مراسم لیالی قدر در بقاع منجی طرح ضیافت الهی

حجت الاسلام صالحی، گفت: مراسم لیالی قدر در شب های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان در بقاع منجی طرح ضیافت الهی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امسال  با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم شب های قدر در کلیه بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.


وی خاطر نشان کرد:این مراسم با تعداد محدود افراد و در مدت زمان کوتاه و بدون هیچگونه تجمع در فضای باز و حداکثر دو ساعت از ساعت ۲۴ لغایت ۲ بامداد برگزار می شود .

 

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه برپایی هرگونه ایستگاه صلواتی ممنوع است، افزود: جهت حفظ سلامت مردم  امسال ایستگاه صلواتی نداریم و در صورت پذیرایی نیز بسته ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت بسته بندی شده توزیع خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه تاکید کرد: در مراسم احیا استفاده از ماسک و وسایل شخصی از قبیل سجاده و مهر، چادر نماز، کتب قرآن و ادعیه  ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم شب های قدر در ۱۵ بقاع شاخص استان کرمانشاه برگزار می شود، گفت: جهت دسترسی آسان مردم و شرکت در مراسم احیاء امامزاده ابراهیم در طاقبستان، بقعه سید فاطمه در میدان آزادی و زیارتگاه صاحب الزمان واقع در میدان آزادگان  مجری برگزاری این مراسمات و قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مداحی، قرائت مناجات و ادعیه هستند.

 

کد خبر 1052783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha