احداث کنارگذر کاشان - آران و بیدگل و اتصال به گرمسار از سر گرفته می شود

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان از احیای پروژه کنارگذر کاشان - آران و بیدگل و اتصال به چرمشهر ورامین و گرمسار با اعتبارات استانی و ملی خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: پروژه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین و گرمسار یکی از پروژه های زیربنایی مهم شمال استان اصفهان است که پس از سال‌ ها توقف با تغییرهای اعتباری تملک و دارایی‌های سرمایه‌ ای استانی و ملی محقق می‌شود.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان افزود: این طرح با افزایش اعتبار تا سقف ۲۵۰ میلیارد ریال با تغییرهای اعتباری تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ملی در سال جاری اجرایی می‌شود.

 

آراسته خاطرنشان کرد: خروج دو شهرستان آران و بیدگل و ورامین از بن بست جغرافیایی و اتصال استان های اصفهان، تهران و سمنان با یکدیگر، کاهش طول ۷۰ کیلومتری مسیر کاشان – قم – ورامین، تامین امنیت نواحی مرکزی ایران و انتقال بخشی از ترافیک محورهای جنوبی به محورهای پایتخت و شمال کشور از مزیت های احداث این جاده مواصلاتی است.

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: تکمیل این پروژه ملی، راه دیگری را به عنوان خروجی و ورودی تهران از سمت غرب این کلانشهر یعنی با اتصال به جاده امام علی(ع) و نهایتا دماوند ایجاد خواهد کرد که از لحاظ پدافند غیرعامل بسیار با اهمیت و استراتژیک خواهد بود.

 

مجتبی آراسته با اشاره به عبور این جاده از چهار استان اصفهان، قم، تهران و سمنان خاطر نشان کرد: این پروژه از شهر بادرود نطنز آغاز شده و با عبور از میدان امام علی(ع) در کاشان و شهر و روستاهای شهرستان آران و بیدگل به چرمشهر ورامین، تهران و گرمسار در استان سمنان متصل می شود./

کد خبر 1052795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha