یارانه خرید کتاب کودک و نوجوان الکترونیک شد

رضایی گفت: با هدف حفظ سلامت اعضای باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به دلیل شیوع کرونا امکان استفاده از یارانه خرید کتاب الکترونیک فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمشید رضایی»، امروز (یکشنبه 12 اردیبهشت) با اشاره به الکترونیک شدن یارانه خرید کتاب کودک و نوجوان به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: امکان استفاده اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان از یارانه خرید کتاب الکترونیک فراهم شده است.

رئیس انجمن کتاب استان فارس افزود: این اقدام به علت حفظ سلامت اعضای باشگاه‌های کتابخوانی به دلیل شیوع کرونا انجام شده است.

وی اضافه کرد: با هدف دسترسی اعضای باشگاه‌ های کتابخوانی به کتاب ‌های دلخواه، دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری پلتفرم های کتاب الکترونیک امکان خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌ های عضو طرح از طریق، سایت و اپلیکیشن «دانی و طاقچه» فراهم شده است.

رئیس انجمن کتاب استان فارس اعلام کرد: اعضای باشگاه‌ های کتابخوانی می توانند با وارد کردن کد ملی خود برای خرید کتاب الکترونیک ثبت نام کنند و با پرداخت ۳۰ هزار تومان، امکان استفاده از سه هزار و 500 عنوان کتاب دیجیتال به ارزش یکصد هزار تومان به ‌مدت یک سال را داشته باشند.

کد خبر 1052804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha