نمایندگی قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) در شهرستان دلفان  افتتاح شد

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زنی العابدین(ع) در این مراسم گفت: چله دوم انقلاب باید چله رویش ها و زایش های فکری و مدیریتی جوان انقلابی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، «علی تقوی» در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان دلفان و جمعی از نخبگان این شهرستان برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: چله دوم انقلاب، بایستی چله رویش ها و زایش های فکری و مدیریتی جوان تراز انقلابی باشد.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)، خاطرنشان کرد: همه ی ما موظفیم برای رسیدن به اوج آرمانهای انقلاب از ظرفیت های مقدس و ممتاز که حاصل همت والای جوانان دانشمند میهن است حمایت کنیم.

 

وی با تاکید بر لبیک گفتن عملی به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) کحاصل فکر درخشان دوستان و همرزمان عرصه ی جهاد فرهنگی است.

 

تقوی بیان کرد: این قرارگاه با تشکیلات منسجم و با واحدها و کارگرو های دقیق و کارشناسی شده می تواند گام بزرگی را در اعتلای جامعه و نزدیک شدن آن به جامعه ظهور بردارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه خوشحالیم که شعبه ی قرارگاه فرهنگی و جهادی امام زین العابدین(ع) در ایام مبارک رمضان در شهرستان دلفان افتتاح شد، افزود: حمایت های امام جمعه محترم دلفان از این قرارگاه ستودنی است.

 

در این آیین که با حضور امام جمعه محترم شهرستان دلفان وجمعی از نخبگان برگزار شد، طی حکمی از سوی فرمانده قرارگاه، خانم رضایی به عنوان قائم مقام و مسئول واحد فرهنگی شعبه قرارگاه در شهرستان دلفان منصوب شد.

خانم رضایی، از طلبه های ممتاز و نخبه شهرستان دلفان است که به عنوان قائم مقام و مسئول واحد فرهنگی نمایندگی قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)منصوب شده است.

کد خبر 1052847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha