برگزاری دوره جریان‌شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی

مسئول آموزش پژوهشکده زن و خانواده از برگزاری دوره جریان‌شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «غلامرضا پریمی» اظهار داشت: پژوهشکده زن و خانواده با هدف آشنایی پژوهشگران حوزه زن و خانواده با جریان ها و تحولات مهم این عرصه، آن هم پس از انقلاب تاکنون(سال 57 تا 99) اقدام به برگزاری دوره مجازی جریان شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان این که شیوه برگزاری دوره به صورت آفلاین و مجازی است، افزود: علاقه مندان به شرکت در دوره می‌توانند تا تاریخ ۲0 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به آدرس اینترنتی https://wrc.ir/نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مسئول آموزش پژوهشکده زن و خانواده ادامه داد: دوره جریان‌شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی به مدت 2 ماه زیرنظر حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد، رئیس پژوهشکده زن و خانواده برگزار می شود و به شرکت کنندگان، گواهی معتبر از سوی پژوهشکده اعطاء خواهد شد.

حجت الاسلام پریمی خاطرنشان کرد: مخاطبین دوره، اساتید رشته های مطالعات زنان، حقوق، روانشناسی و تاریخ انقلاب اسلامی، طلاب و دانشجویان رشته مطالعات (اسلامی) زنان و رشته های مرتبط، مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، پژوهشگران و فعالان مطالعات زن و خانواده و پژوهشگران حوزه انقلاب اسلامی خواهند بود.

 

کد خبر 1052856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha