فاز جدیدی از طرح شهید سلیمانی آغاز شد/ در برابر شیوه های منفعت طلبانه ایستادیم

نمکی گفت: امروز فاز جدیدی از طرح شهید سلیمانی را آغاز می کنیم و چند حرکت جدید به مجموعه فعالیت های قبلی اضافه کردیم. در بعد نظارت و قرنطینه افراد مبتلا به ویروس از بسیج کمک خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بسیج نیوز، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست با سردار سلیمانی، ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع)، اظهار داشت: تشکر می کنم از دست اندرکاران طرح شهید سلیمانی. قبل عید قرار بود خانه به خانه به دنبال ویروس انگلیسی بگردیم و شعله این آتش را خاموش کنیم.

 

وی گفت: ما اعلام مخالفت با سفر کردیم و بنا بر این نداشتیم که جمعیت سیال و مواج داشته باشیم اما مورد توجه قرار نگرفت. برای ما کاملا مشخص بود که با گسترش ویروس کرونا مواجه خواهیم شد و خود را برای پذیرایی از بیماران جدید آماده کردیم.

 

نمکی افزود: ما در برابر شیوه ها منفعت طلبانه و واردات غیر معمول ایستاده ایم. بسیج یک سرمایه ملی است و امروز در یک مرحله ای هستیم که ویروس انگلیسی که در عرض دو هفته توانست اروپا را فلج کند و ما و همکاران مان قول دادیم به مردم که نخواهیم گذاشت مریضی پشت در بیمارستان ها معطل تخت شود.

 

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: درمان سرپایی را به شکل گسترده شروع کرده و کمیته ترخیص را هم فعال کردیم. نیروهای مسلح و سپاه برای برگزاری بیمارستان های صحرایی آماده بودند که نیاز نشد.

 

وی افزود: امروز فاز جدیدی از طرح شهید سلیمانی را آغاز می کنیم و چند حرکت جدید به مجموعه فعالیت های قبلی اضافه کردیم. در بعد نظارت و قرنطینه افراد مبتلا به ویروس از بسیج کمک خواهیم گرفت.

 

وی در پایان گفت: نیروی ستودنی که پیوند ما با بسیج ایجاد کرده است را باید برای هر پدیده نو ظهور استفاده کنیم.

کد خبر 1052864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha