دانش‌آموزان تولیدات خود درباره قدس و مبارزه با اسرائیل را به فرزندان فلسطین هدیه کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دانش آموزان تولیدات خود را درباره قدس و مبارزه با اسرائیل به فرزندان فلسطین هدیه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با روز معلم، امام جمعه موقت ورامین با حضور در اداره آموزش و پرورش با رئیس و معاونین این اداره دیدار و این روز بزرگ را به جامعه معلمین شهرستان ورامین تبریک گفت.
حجه الاسلام سید محسن محمودی افزود: معلمی در هر جایگاهی تعریف می شود اما جامعیت این جایگاه والا، در آموزش و پرورش تکمیل و عاطفی است. متاسفانه عوامل تاثیر گذار بر تربیت زیاد است، و این کار مرجع بزرگی مثل آموزش و پرورش را سخت کرده است.
وی افزود: معلم از پیشرفت دانش آموز خود شادمان می گردد و احساس غرور می کند، و این در واقع فداکاری و ایثار معلم برای شاگردان خود است.
امام جمعه موقت ورامین در خصوص آموزش حضوری به مجازی در شرایط کرونا نیز بیان کرد: فضای مجازی و نبود کنترل بر روی آن نگرانی برای همه بود اما به لطف معلمین زحمتکش و مسئولین آموزش و پرورش این فضا به سمت تعلیم و تربیت هدایت شد، اما خانواده ها در ساعات غیر درسی از این فضا برای فرزندان خود غافل نگردند.
محمودی ادامه داد: معلمین باید در راستای اهداف نظام اسلامی در تربیت شاگردان خود تلاش کنند این در حالی است که در فضای حضوری انجام این مهم بدون مشکل صورت می گیرد اما فضای مجازی مثل چاقوی دو لبه است که آفت آن بیشتر از حسنش است.
ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان گفت: یکی از کارهایی که در فضای مجازی در حوزه مراسم می شود انجام داد ساخت کلیپ و دست نوشته برای روز قدس است که  دانش آموزان می توانند دلنوشته ها و کلیپ های تولیدی خود را در قالب پیام به فرزندان  فلسطین تقدیم کنند.
امیرمحمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین نیز در این دیدار با تبریک روز معلم گفت:کار و حس مسئولیت پذیری ما  در شرایط کرونا مضاعف شده است و زمان صرف شده برای آموزش از زمان حضوری بیشتر شده است. اما  ذره ای از وظیفه شناسی معلمین ما کم نشد.
وی ادامه داد: درابتدای کار در فضای مجازی مشکلاتی وجود داشت ولی کم کم وضعیت بهتر شد بسیاری از دانش آموزان گوشی همراه نداشتند که با کمک خیرین این معضل بزرگ حل شد.
محمدی با تقدیر از معلمان شهر ورامین در شرایط ویژه کرونا اظهار داشت: با زحماتی که معلمان ما در ورامین برای دانش آموزان کشیدند اکنون  پنج نفر از این بزرگواران در کشور و سیمای جمهوری اسلامی تدریس می کنند که جای مباهات و غرور برای ما است.
مدیر آموزش و پرورش ورامین شرایط فعلی فضای مجازی را برای تدریس مثبت ارزیابی کرد و گفت: نسبت به شروع کار کرونا، دانش آموزان ما رو به پیشرفت هستند و در یکسال اخیر 4 دانش آموز ورامینی در المپیادهای جهانی دارای رتبه های ممتاز شده اند.

کد خبر 1052883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha