برپایی شب ‌های احیا در کانون‌ فرهنگی هنری «آیت الله کاشانی» فرخشهر

شاه قلیان گفت: در ایام لیالی قدر برنامه‌ های معنوی این ماه به میزبانی کانون‌ فرهنگی هنری «آیت الله کاشانی» در فضای باز مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش برگزار می شود.

«مهدی شاه قلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در ایام لیالی قدر برنامه‌ های معنوی این ماه به میزبانی کانون‌ فرهنگی هنری «آیت الله کاشانی» در فضای باز مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: این مراسم معنوی در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات فرهنگی جامعه امروز ناآگاهی برخی از برکات این شب‌ها است، تصریح کرد: طبق روایات در این ایام ملائکه به روی زمین فرود می‌آید و آنچه برای بندگان مقدر شده نزد امام زمان (عج) می‌آورند و طبق احادیث عبادت در شب قدر با فضیلت‌تر از هزار ماه دیگر است.

 

شاه قلیان گفت: مراسم شب های قدر از ساعت ۲۳ به میزبانی کانون‌ فرهنگی هنری «آیت الله کاشانی» در فضای باز مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: ویژه برنامه شب های قدر در این کانون با قرائت دعای «جوشن کبیر» با حضور جوانان عضو کانون آغاز می شود.

 

کد خبر 1052888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha