شعبه شیراز کارخانه «پلاستیک طبرستان» نقش موثری در تولید و اشتغال دارد

امیری گفت: شعبه شیراز کارخانه «پلاستیک طبرستان» اولین واحد تولیدی فعال در صنعت قالبگیری دورانی در جنوب کشور بوده و اشتغال ۹۰ نفری ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد رضا امیری»، امروز (یکشنبه 12 اردیبهشت) در بازدید از مجتمع «پلاستیک طبرستان» در شیراز به مناسبت هفته کارگر گفت: مجتمع «پلاستیک طبرستان» از واحد های تولیدی محصولات پلی اتیلنی موفق در تامین نیاز کشور است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: این کارخانه در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش موثری داشته است و  کار و تولید در شرایط اقتصادی کشور ما با این میزان موفقیت، جهاد و ایثار به شمار می رود.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۰ نفر در شعبه شیراز کارخانه «پلاستیک طبرستان» مشغول به کار هستند و در سالی که به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

امیری با اشاره به 2 دهه کار موثر در مجتمع «پلاستیک طبرستان» شیراز عنوان کرد: شعبه شیراز این کارخانه در سال ۸۰  با هدف تامین بازارهای جنوب کشور و کاهش هزینه های حمل و نقل محصولات در زمینی در مساحت 9 هزار متر مربع به بهره برداری رسید و اکنون اولین واحد تولیدی فعال در صنعت قالبگیری دورانی در جنوب کشور است.

کد خبر 1052912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha