۲۰۲ بیمار جدید کرونایی در استان سمنان شناسایی شدند

براساس آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ ساعت منتهی به یکشنبه ۲۰۲ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، طبق اعلام آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در ۲۴ساعت گذشته چهار بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند و تعداد جان‌باختگان در استان سمنان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به عدد یک هزار و ۲۶ نفر رسید.

 

طی ۲۴ ساعت منتهی به یکشنبه ۲۰۲ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده است و همچنین تعداد بیماران بستری این استان به عدد ۳۷۷ رسید و2 بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

 

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان ۳۶ هزار و ۲۳۳ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۲۷ هزار و ۲۴۵ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و ۹ هزار و ۴۶۷ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

 

درحال حاضرشهرستان‌های میامی و آرادان در رنگ بندی نارنجی و شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر و سرخه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

 رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان به مردم است.

 

 

کد خبر 1052988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha