اسرائیل شکست های پی در پی را تجربه می کند/افتتاح بنیاد خیریه معلمان

حجت الاسلام رشیدیان گفت: اسرائیل شکست های پی در پی را امسال تجربه کرده و نهضت بیداری اسلامی در حال پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «حسین رشیدیان» در جلسه گرامیداشت مقام معلم و افتتاح بنیاد خیریه معلمان در تیران و کرون اظهارداشت: زوال و نابودی دولت های ظالم یک واقعیت است که این روزها در حال تحقق بوده و شاهد توسعه و پیشرفت جریان های مقاومت هستیم.

 

امام جمعه تیران و کرون افزود: اسرائیل شکست های پی در پی را امسال تجربه کرده و نهضت بیداری اسلامی در حال پیشرفت است و این اتفاقات مقدمه ساز ظهور صاحب اصلی مملکت خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه یمن توانست شکست سختی را به اسرائیل تحمیل کند، تصریح کرد: در این جریان ها نقش جمهوری اسلامی و صدور انقلاب به جهانیان مشخص و نمایان شده است.

 

حجت الاسلام رشیدیان به موضوع انتخابات اشاره کرد و اظهارداشت: مشارکت عمومی جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات یک اصل است و اینکه میزان حضور مردم کاهش پیدا کرده برای جمهوریت نظام زیبنده نیست.

 

وی با اشاره به انتقادات مردم نسبت به سومدیریت مسئولان کشور، خاطرنشان کرد: دولت ها در گذشته ناکارآمدی و وعده های دروغینی به مردم داده اند و این موضوع اعتماد جامعه را از بین برده است.

 

امام جمعه تیران یادآورشد: تلاش برای اعتمادسازی و جلب مشارکت عمومی و همچنین بیان ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح ضرورت دارد.

 

*نقش همگانی مردم در تعلیم و تربیت

 

رئیس اداره آموزش و پرورش تیران و کرون در ادامه این نشست به اهمیت تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: همه افراد به سبب فعالیت های تربیتی که برای فرزندان و اطرافیان خود را دارند یک نوع معلم و آموزگار محسوب می شوند.

 

«عباس سلطانی» ادامه داد: امروز خانواده ها به دلیل سواد بالایی که دارند در امر آموزش و پرورش همکاری و مشارکت داشته و آموزش و پرورش را کمک می کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت خیریه ای برای کمک به دانش آموزان نیازمند یادآورشد: در طول سال برای رفع بخشی از نیازهای دانش آموزان کمک می کنند و در این ماه نیز پخت پنج هزار پرس غذا در حال انجام و در بین خانواده های دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

 

*افتتاح بنیاد خیریه معلمان

 

پس از فوت یکی از معلمان بازنشسته تیران و کرون، خانواده های آن مرحوم پیشنهاد راه اندازی بنیاد خیریه را داده و با کمک نقدی زمینه ساز این اتفاق شدند که خانواده دیگری نیز در این مسیر همراه شده اند.

این بنیاد به یاد این مرحوم یعنی بنیاد خیریه حاج علی امینی نامگذاری شد که قرار هست به صورت قرض الحسنه فعالیت کند.

 

 

 

کد خبر 1053007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha