۱۸ فوتی و شناسایی ۳۸۲ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی

قربانی از ۱۸ فوتی و شناسایی ۳۸۲ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی خبر داد.

«یاسر قربانی» با اشاره به اینکه بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۳۸۲ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده اند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۵۵ هزار و۱۷۰ نفر رسیده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک، افزود: از تعداد ۳۸۲مورد جدید در استان ۸۵ نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ۲۹۷ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند، ادامه داد: این افراد تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

قربانی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در این مدت ۱۸ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است، ادامه داد: بر این اساس تعداد فوتی ها به ۱ هزار و ۸۶۷ نفر رسیده است.

 

اگر با شما تماس گرفته نشده است به محل تزریق واکسن نروید !

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تقاضا داریم، سالمندان بالای 80 سال، در صورت تماس همکاران در مراکز بهداشتی برای انجام واکسیناسیون به اماکن مورد نظر مراجعه کنند، در غیر اینصورت از رفتن به مکان های مورد نظر جدا خودداری کنند.

 

وی گفت : تنها افرادی که از قبل با آنها تماس گرفته می شود به محل های تعیین شده ی تزریق واکسن مراجعه کنند، مابقی افراد از رفتن و ازدحام جمعیت در این اماکن ها به منظوری جلوگیری از شیوع بیماری جدا خودداری کنند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه واکسیناسیون گروه های هدف در استان مرکزی با نهایت دقت و سرعت در حال انجام است، خاطر نشان کرد: تزریق واکسن طبق اولویت و اعلا م گروه های هدف در حال انجام است.

 

وی خاطر نشان کرد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، با تمامی گروه های هدف تماس گرفته خواهد شد به همین خاطر جای نگرانی برای عدم انجام واکسیناسیون وجود ندارد و همه ی افراد واکسن را دریافت خواهند کرد.

کد خبر 1053018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha