یکی از اسباب استجابت دعا کمک‌های مؤمنانه و شاد کردن و رفع نیاز نیازمندان می‌باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ماه رمضان را ماه رحمت و مغفرت دانست و گفت : رفع نیاز نیازمندان یکی از وسایل و اسباب استفاده اجابت دعا میباشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (یکشنبه ۱۲ اردیبهشت) در مراسم توزیع ۱۴۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان که همت کمیته امداد و حوزه حمزه سیدالشهدا در قالب پویش مردمی همسفره برگزار شد، ماه رمضان را ماه رحمت و مغفرت دانست و اظهار کرد: خداوند به واسطه پیامبر رحمت وعده قبولی اعمال در این ماه را داده است، اگر اعمال برای خدا باشد کوچک یا بزرگ مقبول درگاه الهی خواهد بود.

 

امام جمعه دزفول افزود: به دلیل فضای معنوی این ماه شریف و فیوضات الهی حاکم، قلب‌ها به خدا نزدیک‌تر می‌شود؛ خداوند تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی را که بنده می‌تواند با استفاده از آنها به مقام قرب الهی برسد در این ماه قرار داده است.

 

وی اضافه کرد: در نیمه ماه رمضان و به مناسبت میلاد کریم اهل بیت علی‌رغم فضای کرونایی و محدودیت‌های موجود، شاهد بزرگداشت این روز در سراسر کشور و از جمله شهرستان دزفول بودیم که همه همدل و همراه شده و رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه را به بهترین شکل متجلی کرده و به منصه ظهور رساندند.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلابی گفتمان ارزشی در جامعه حاکم است و عطوفت‌ها و پیوندهای مهربانانه نشان از توجهات الهی دارد.

 

وی ابراز کرد: برای به ثمر نشستن انقلاب هزینه زیادی صرف شده و ارز آن به دست نیامده است؛ شهدا سرمایه‌هایی بودند که موجب شدند انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند.

 

امام جمعه دزفول همت‌ها را به سمت و سوی خدمت دانست و عنوان کرد: امروز کشور نیاز به روحیه عملگرایی دارد که موجب نجات کشور و پیروز شدن بر مشکلات شود؛ وقتی همه گوش به فرمان رهبر و ولایت باشند و وحدت و همدلی حاکم باشد دشمن کاری از پیش نمی‌برد.

 

وی یاد آور شد: بهترین وقت دعا و تضرع وقت سحر است و یکی از اسباب استجابت دعا کمک‌های مؤمنانه و شادکردن و رفع نیاز نیازمندان است.

 

کد خبر 1053028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha