آغاز عملیات آبگیری مخزن امیر سیف بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک

مرادی گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و لزوم تامین آب بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک، عملیات آبگیری مخزن امیر سیف آغاز شده است.

«فرامرز مرادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص آغاز عملیات آبگیری مخزن امیر سیف اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و لزوم تامین آب بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک، عملیات آبگیری مخزن امیر سیف آغاز شده است.

 

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان اینکه با آغاز آبگیری مخزن امیر سیف بخش الوارگرمسیری، آب این بخش تامین می‌شود افزود: این مخزن از طرح‌های بزرگ تامین آب شهرهای حسینه و بیدروبه محسوب می‌شود که با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان اندیمشک و شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی اذعان کرد: بیش از این نیز عملیات شست‌و‌شوی این مخزن با تلاش کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک اجرا شده بود که با بهره‌برداری از آن، نیاز آب مردم بخش الوارگرمسیری به میزان قابل توجهی تامین می‌شود.

 

مرادی تصریح کرد: بخش الوارگرمسیری در حوزه آب به توجه ویژه نیاز دارد و به همین جهت تمام خدمات آبفا در این زمینه بسیج شده‌اند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین رضایت مردم و پاسخ به مطالبات آن‌ها صورت گرفته است.

 

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری کامل از طرح‌های حوزه آب در بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک، نیاز آبی این بخش پاسخ داده می‌شود و اهالی آن نیز از این خدمات برخوردار خواهند شد.

 

کد خبر 1053058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha