توزیع بیش از ۳۶۷ هزار پُرس غذای گرم و ۵۶ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان گلستان

عباسی از توزیع بیش از ۳۶۷ هزار پُرس غذای گرم و ۵۶ هزار سبد کالا بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان گلستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، «عباس عباسی» از فعالیت ۲۱۱ آشپزخانه مهدوی در ماه پر فضیلت رمضان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۳۶۷ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان گلستان طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان با اشاره به اینکه ارزش غذاهای طبخ شده تاکنون حدود ۱۰میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: این نهاد حمایتی با مشارکت مراکز نیکوکاری و مردم نیک‌اندیش استان روزانه غذای گرم را قبل از افطار و سحری بین نیازمندان توزیع می‌کند.

 

وی با اشاره به توزیع 56 هزار و 550 سبد کالای حمایتی بین نیازمندان با اعتبار ۱۷میلیارد تومان، گفت: توزیع یک میلیون پرس غذای گرم و بیش از ۸۲ هزار سبد کالا تا پایان ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

 

عباسی، با اشاره به طرح پویش ایران مهربان در راستای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون 5 هزار و 483 فرزند یتیم و محسنین توسط 3 هزار و 685 حامی مورد حمایت قرار گرفته اند.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در پویش ایران مهربان، می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و  همچنین کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۹۹۹۲-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ با شناسه ۸۸۰۳۱۴۳۱۴ واریزو دراین طرح مشارکت کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان افزود: مردم خیر و نوعدوست، برای شرکت در پویش ایران همدل و کمک به تهیه و توزیع سبدهای معیشتی و غذای گرم نیز، می توانند ازطریق ارسال عدد ۲ به سـامـانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و کمک های نقدی خود را به شماره کارت  ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ واریز کنند.

 

وی گفت: همچنین دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و بیش از ۲۸۰ مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیراندیش استان گلستان است.

 

 

کد خبر 1053114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha