توزیع ۵۴ بسته معیشتی همزمان با شب های قدر با همت کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: همزمان با شب های قدر ۵۴ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیون تومان با همت اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان و خیران توزیع شد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با شب های مبارک قدر 54 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی ، قند، و حبوبات به ارزش بیست میلیون تومان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: همچنین در کنار این بسته های معیشتی یک راس گوسفند  با همت خیران خریداری و گوشت آن در کنار بسته های معیشتی توزیع شد.

 

وی ادامه داد:  در پی سخنرانی رهبر معظم انقلاب برای برپایی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندانی که بیماری کرونا زندگی‌شان را تحت تأثیر قرار داده است بسیاری از گروه‌های جهادی، کانون‌های  فرهنگی هنری مساجد اقدام به جمع‌آوری کمک برای رزمایش همدلی و مواسات کردند تا بتوانند دست نیازمندان را در این شرایط خاص بگیرند

 

خدابخشیان با بیان اینکه با اجرای طرح کمک مومنانه قطعا به خیلی از خانواده‌های نیازمند هر شهر و روستا کمک می شوذ، افزود: تاکنون چندین مرحله سبد کالا بین نیازمندان توزیع کرده‌ایم که  همزمان با شب قدر هم این کار توسط بچه‌های مسجد انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: یک روی ویروس کرونا بیماری و گرفتاری و از دست دادن عزیزان است و دیگر روی آن همدلی و مواسات و خلق حماسه‌های زیبا و به‌یاد ماندنی و انجام کار‌های جهادی است.

 

 

کد خبر 1053183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha