خیرین برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد به میدان بیایند

امام جمعه موقت ورامین گفت: خیرین برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز امام جمعه موقت ورامین با حضور در ندامتگاه خورین از مجموعه این ندامتگاه در شهرستان ورامین بازدید کرد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، در دیدار با نصیریان مدیر ندامتگاه خورین دشت ورامین گفت: برای کاهش زندانیان همه ظرفیت ها را در جامعه باید شناسایی کرد و دستگاه هایی که می توانند در این خصوص نقش آفرین باشند پای کارباشند و عوامل اجتماعی و بزه های موجود را برای کاهش آسیب های اجتماعی توسط دستگاه های امر شناسایی و خنثی گردند.
محمودی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه فرهنگی و دینی در ندامتگاه خورین بیان کرد: کارهای فرهنگی و دینی را جدی بگیریم و زندان باید محل اصلاح انسان ها شود و وقتی شخص از زندان به جامعه برگشت چه بسا بتواند تاثیر گذاری مثبت برای اجتماع داشته باشد.
امام جمعه موقت ورامین یکی از کارهای مهم صورت گرفته را اختصاص شعبه شورای حل اختلاف در داخل زندان دانست و تصریح کرد: شورای حل اختلاف زندان در زمینه کمک به زندان و دادگاه نقش آفرین است و در کنار انجمن حمایت از زندانیان مکمل خوبی برای مجموعه ندامتگاه می باشد.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد را یکی از فرصت های بزرگ برای خیرین دانست و گفت: متاسفانه برخی اخبار برای زندانیان به خاطر جرائم مالی آزار دهنده روح همه ما است و درخواست داریم خیرین با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان و شب های قدر هستیم برای شاد کردن دل خانواده ای پای کار بیایند و از این رو دفتر امام جمعه شهرستان ورامین با اعلام شماره کارت 6037998126265502 بنام سید مرتضی محمودی نزد بانک ملی آمادگی دریافت کمک های نقدی برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد را دارد.

کد خبر 1053210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha