برگزاری مسابقه فرهنگ فضای مجازی و رفتار هوشمندانه در کردستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مسابقه کشوری فرهنگ فضای مجازی، رفتار هوشمندانه و سواد رسانه‌ای با محوریت بیانات مقام معظم رهبری به میزبانی استان خبر داد.

حجت‌الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقه کشوری «فرهنگ فضای مجازی، رفتار هوشمندانه و سواد رسانه‌ای با محوریت بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی»  به میزبانی استان کردستان از ابتدای فروردین ماه 1400 آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه فرایند دریافت و پذیرش آثار، روز دهم اردیبهشت ماه به پایان رسیده است، افزود: این مسابقه در بستر شبکه شاد و ویژه دانش‌آموزان عضو کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور برگزار شد که قالب آثار دریافتی ویدیوکست یا پادکست بود.

 

نریمانی همچنین به تعداد آثار ارسالی توسط دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: تعداد آثار واصله به دبیر خانه مسابقه، مستقر در اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان 3094 اثر است.

 

وی عنوان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه از سراسر کشور دریافت و ثبت شده است.

 

 به گفته وی فرایند داوری آثار دریافتی از روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه آغاز و نفرات برگزیده اوایل خرداد  ماه به صورت رسمی اعلام می‌شود.

کد خبر 1053212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha