توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در ماه رمضان  به همت خیران و  کانون صیاد شیرازی  ملایر

ترکاشوند گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی به همت خیران و کانون صیاد شیرازی ملایر بین نیازمندان طی ماه رمضان در حال توزیع است.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر برنامه های مختلفی در ماه مبارک  رمضان دارد که  بخشی از این برنامه ها در فضای مجازی  در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر  با اشاره به برنامه های این کانون در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد:  برگزاری  مسابقه فوتسال جام رمضان با حضور روستاهای همجوار از جمله برنامه های این کانون است.

 

وی  همچنین از توزیع حدود 300 بسته معیشتی  در بین خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد  وگفت: هزینه این بسته ها به همت خیران و اعضای کانون  جمع آوری شده که بخشی از این بستها طی روزهای گذشته توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه ما بقی این بسته ها نیز در شب های قدر و تا پایان ماه رمضان توزیع می‌شود گفت: همچنین برنامه احیای شب های  قدر نیز به مدت سه شب  در فضای باز در حال برگزاری است.

 

  برگزاری یک مسابقه کتابخوانی برگزاری  دوره ختم خوانی قرآن کریم ، طرح سه شنبه  های تکریم  با تعداد محدودی از اعضای کانون با  حضور در بین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و... را از دیگر بنامه ها دانست.

 

وی با  بیان اینکه  کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است گفت: از زمان شیوع کرونا فعالیتهای این کانون محدود شده اما تعطیل نشده است.

کد خبر 1053219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha