بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند در شب های قدر توزیع شد

سعادت گفت:همزمان با شب های قدر یکصد بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری روستای جیجان رود ملایر در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

«افسر سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان ماه مبارک رمضان   برنامه های مناسبتی این ایام توسط  کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی (عج) مسجد حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر در  فضای مجازی در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی(عج) حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر با اشاره به برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی در فضای مجازی برای علاقمندان و اعضای کانون در حال انجام است.

 

وی برگزاری دوره های آموزشی قرآن، جز ء خوانی ، نکات قرآنی و آموزشی و دینی را از برنامه های این کانون در فضای مجازی برشمرد و افزود: : این برنامه ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه  در ماه مبارک رمضان یک عدد گوسفند ذبح و 60 بسته گوشت در بین نیازمندان توزیع شد افزود: همچنین 40 بسته معیشتی هر کدام نیزبه مبلغ 400 هزار تومان  در این مدت بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی از توزیع یکصد بسته معیشتی در بین خانوادههای نیازمند همزمان با شب های قدر توسط این کانون خبر داد و تصریح کرد:  این بسته ها شامل یک کیسه برنج ،  مقداری قارچ و گوشت است که از سوی خیران و اعضای کانون تهیه شده است .

وی با بیان اینکه هزینه هر کدام از این بسته ها حدود 400 هزار تومان است افزود: این کانون همه ساله در ماه مبارک رمضان مراسم افطاری در بین خانواده های نیازمند را داشته که امسال به خاطر شرایط کرونا هزینه این افطاری به صورت بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه هزینه این برنامه ها از سوی خیران و اعضای کانون تقبل می‌شود گفت: در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه نیز از سوی خیران 90 بسته برنج هر کدام به صورت یک بسته ده کیلویی در بین خانوادههای نیازمند توزیع شد..

وی با بیان اینکه این کانون در سال 94 مجوز تاسیس گرفته و حدود یکصد نفر عضو دارد افزود: بیشترین اعضای این کانون از دانش آموزان و بانوان جوان هستند که یکی از کانون های پویای شهرستان ملایر است.

کد خبر 1053223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha