پخش زنده مراسم احیا شب قدر در شبکه قزوین

رحیمی گفت: صدا وسیمای مرکز قزوین مراسم احیا شب های قدر را به صورت زنده در رادیو و تلویزیون پوشش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علی رحیمی» در خصوص پخش زنده مراسم های احیا لیالی قدر بیان کرد: به منظور بهره بردن مخاطبان از فضای معنوی و روحانی شب های قدر، سیمای مرکز قزوین با استقرار 2 گروه رسانه ای در امامزاده حسین (ع) و آستان متبرک چهار انبیا برنامه های شب های قدر را به صورت زنده در تلویزیون به مدت سه ساعت پوشش خواهد داد.

 

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای قزوین اضافه کرد: تیم رسانه ای رادیو قزوین هم با هدف انعکاس برنامه های شب های قدر در مسجد امام حسن عسکری(ع) مستقر خواهد شد تا شب زنده داری و احیای روزه داران را در این شب ها به صورت مطلوب از ساعت 22 به مدت سه ساعت منعکس کند.

 

وی تصریح کرد: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «شب های آسمانی» از ساعت 23 و 30  دقیقه همراه مخاطبان خواهد بود که گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی و نوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده ی دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن از جمله برنامه هایی است که به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

رحیمی یادآور شد: همچنین مستند تلویزیونی «درب چهار ساله خیبر» با موضوع انعکاس رشادت های سردار شهید قاسم سلیمانی ساعت 22 و 30 دقیقه روی آنتن می رود.

 

کد خبر 1053230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha