۳۰۰ بسته معیشتی توسط کانون فرهنگی هنری الغدیر توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به همت خیرین و اعضای این کانون همزمان با شب های قدر به خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت خبر داد.

«مقصود محمدزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 300 بسته معیشتی همزمان با شب های قدر به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری الغدیر در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر تصریح کرد: این بسته های غذایی شامل برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، مربا، نمک و سایر اقلام مورد نیاز برای خانواده های بی بضاعت بود.

 

وی ادامه داد: این بسته های معیشتی با همکاری مرکز نیکوکاری سابقون شهرستان اردبیل مسجد امام حسین (ع) و اعضای کانون فرهنگی و هنری الغدیر تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

محمدزاده اضافه کرد: این کمک ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر یادآور شد: برنامه های فرهنگی و قرآنی این کانون به صورت حضوری و مجازی در ماه مبارک رمضان نیز پیگیری می شود.

 

محمدزاده بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا این کمک های مومنانه برای حمایت از خانواده های بی بضاعت و نیازمند ادامه داشته باشد تا این روزهای سخت بیماری سپری شود.

 

کد خبر 1053257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha