توزیع غذای گرم در طرح «یه لقمه مهربونی» همزمان با شهادت امام علی (ع)

محمد زاده گفت: با تلاش گروه جهادی «شهدای جزیره فارسی» و کمک خیران، یک هزار دست غذای گرم در قالب طرح «یه لقمه مهربونی» در سالروز شهادت جانسوز امام علی (ع) میان نیازمندان شیراز توزیع می شود.

«امیر حسین محمد زاده» با اشاره به پخت یک هزار دست غذای گرم برای نیازمندان توسط گروه جهادی «شهدای جزیره فارسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: این طرح توسط گروه جهادی «شهدای جزیره فارسی» با عنوان «یه لقمه مهربونی» اجرا می شود.

مسئول گروه جهادی «شهدای جزیره فارسی» افزود: سپاه ناحیه «ثارالله» و پایگاه مقاومت «امام مهدی «عج» نیز در اجرای این طرح همراهی می کنند و بخش اعظم هزینه توسط خیران مردمی تهیه می شود.

وی اضافه کرد: گروه جهادی «شهدای جزیره فارسی» هر ماه طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان مناطق محرم شیراز مانند دهپیاله، سلطان آباد، شرقان، گرد خون و ... را با مشارکت خیران به انجام می رساند و در صورت تامین هزینه این اقدام 2 بار در ماه نیز به انجام می رسد.

محمد زاده تاکید کرد: در ماه جاری که مصادفبا ماه رمضان است توزیع غذای گرم میان  نیازمندان شیراز در سالروز شهادت جانسوز امام علی (ع) به انجام می رسد.

وی با دعوت از خیران برای مشارکت در این اقدام خدا پسندانه گفت: خیران می توانند از طریق شماره کارت 6273811163216267 به نام «محمد حسن یوسفعلی» اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09172116679 تماس بگیرند.

کد خبر 1053316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha