کرونا در فارس ۳۰ قربانی دیگر به دنبال داشت

حسینی گفت: با فوت ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تا کنون به چهار هزار و ۹۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (دوشنبه 13 اردیبهشت) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: با فوت 30 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تا کنون به چهار هزار و 97 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 95 هزار و 62 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تا کنون 257 هزار و 225 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 321 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: 2 هزار و 53 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیش از 231 هزار بیمار کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 231 هزار و 527 نفر با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی ادامه داد: با همکاری و همراهی مردم فارس، وضعیت رنگ بندی کرونای برخی از شهرستان های استان از قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرده است.

حسینی اعلام کرد: استان فارس در اجرای واکسیناسیون علیه کرونا در کشور پیشتاز است و تعداد قابل ملاحظه ای از گروه های هدف در استان واکسن را دریافت کرده یا در حال دریافت واکسن هستند.

وی تاکید کرد: نوبت و زمان تزریق واکسن برای به شیوه غیر حضوری به صورت تدریجی به گروه های هدف اعلام و اطلاع رسانی می شود که در چه ساعتی به چه مکانی برای دریافت واکسن خود مراجعه کنند و هیچ مراجعه حضوری به در منازل برای نام نویسی واکسن وجود ندارد.

 

کد خبر 1053332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha