۳۸۰۰نفر بیمار لاعلاج و زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۳۸۰۰نفر از بیماران لاعلاج و زمینگیر تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۳اردیبهشت) در جمع خیران و فرماندار شهرستان بابل در حاشیه اجرای مفتاح الجنه مجازی اظهار کرد: ۸۳هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند و باید زمینه خودکفایی نیازمندان را  با همدلی فراهم کنیم تا آنها به توانمندی دست یابند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به پرداخت مستمری به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری مستمری مددجویان  یک نفره ۲۹۸ هزار تومان، دونفره ۵۲۵ هزار تومان، سه نفره ۷۰۴هزار تومان ، چهار نفره ۹۱۰ هزار تومان و پنج نفره و پنج نفره به بالا یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

 

وی تصریح کرد: خانواده های تحت حمایت دارای عزت هستند و باید کرامت آنها حفظ شود و تکریم آنان در اولویت است.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: مسئولان و خیران و مردم نوعدوست مازندران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان مشارکت خوبی دارند.

 

وی بیان کرد: مراکز نیکوکاری در استان ایجاد شد تا خدمات سریعتر به نیازمندان ارائه شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه به تفاهم نامه کمیته امداد مازندران با بسیج سازندگی سپاه کربلا برای احداث ۱۲۰۰ مسکن مددجویی درسال جاری اشاره کرد و افزود: ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکن مددجویی شروع شده است و پروانه ساخت این  واحد‌ها نیز صادر شده است.

 

وی گفت: ای واحد‌های مسکونی با ۳۰میلیون تومان بلاعوض بنیاد مسکن ،  ۵۰میلیون تومان وام بنیاد مسکن  و  کمک بلاعوض کمیته امداد و مشارکت خیران ساخته می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه اظهار کرد: ۳۸۰۰نفر از بیماران لاعلاج و زمینگیر تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: با کمک خیران جهیزیه نوعروسان تحت حمایت تامین شد و سرانه جهیزیه پنج میلیون تومان است ، اما با کمک  خیران این سرانه را به ۱۵میلیون تومان رساندیم.

 

وی تصریح کرد: در آستانه فصل گرما قرار داریم و با همدلی یکدیگر لوازم ضروری زندگی نیازمندان مانند یخچال، پنکه و.... تامین می کنیم که این امر با کمک خیران میسر می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: به حول قوه الهی با حضور خیران اقدامات شایانی برای نیازمندان انجام می شود که جای تقدیر دارد و خوشبختانه با کمک خیران تبلت تمامی  دانش آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت، تامین شد.

 

وی تاکید کرد: کارکنان کمیته امداد مازندران در راستای خدمت رسانی به مددجویان در شرایط مختلف، خدمات خالصانه و صادقانه ارائه می دهند.

کد خبر 1053384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha