طرح ملی ایران قوی پله ای برای ارتقا فعالیت های مساجد است

آذربایجانی گفت: رویداد ملی فهما و طرح ملی ایران قوی در واقع پله ای برای ارتقا فعالیت های مساجد و استفاده از ایده جوانان در مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «قاسم آذربایجانی» شب گذشته (دوشنبه ۱۳ اردیبهشت) در  برنامه ماه من در شبکه قزوین بیان کرد: در حدیثی از پیامبر گرامی اسلام آمده است مسجد در میان مردمی که در آن نماز نمی ‌‌خوانند غریب است و خداوند در روز قیامت نظر رحمت خود را از آنها دریغ خواهد کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) قزوین با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد بر اساس طرح ملی ایران قوی افزود: بعد از سخنان رهبری مبنی بر اینکه ملت ایران باید همت شان این باشد که قوی باشند ستاد کانون های مساجد طرح ملی ایران قوی را اجرا کرد.

 

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد رقابت مومنانه، آشنایی با گام دوم انقلاب و ایجاد رقابت سالم در بین بچه های مساجد با استفاده از بستر فضای مجازی بود.

 

آذربایجانی تأکید کرد: در واقع طرح ملی ایران قوی به دنبال تولید محتوا در فضای مجازی، افزایش مشارکت جوانان مسجدی و هماهنگی فعالیت ها و تقویت مولفه های استحکام فرهنگی نظام بر محور مسجد است.

 

وی خاطر نشان کرد: رویداد ملی فهما و طرح ملی ایران قوی در واقع پله ای برای ارتقا فعالیت های مساجد و استفاده از ایده جوانان در مسجد است.

 

کد خبر 1053398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha