ثبت ۴ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از ثبت ۴ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی زاده» امروز (۱۴ اردیبهشت) در گفتگو با رسانه های گروهی استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۹ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۸۸ مورد مثبت بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از موارد مثبت ۱۴بیمار بستری و ۷۴مورد سرپایی بوده است، ادامه‌ داد: در حال حاضر ۲۵۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۰ نفر مبتلای قطعی بیماری کرونا هستند.

 

وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس، ۴۴ نفر مربوط به بیرجند، ۲۳ نفر قاین، یک نفر درمیان، ۲ نفر سربیشه، یک نفر خوسف و در شهرستان های زیرکوه، فردوس، سرایان، طبس و نهبندان نیز هر کدام سه نفر بوده است.

 

مهدی زاده بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال هفت نفر از آنها وخیم است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از فوت چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: مجموع کل فوتی های ناشی از ویروس در خراسان جنوبی به ۸۳۸ نفر رسیده است.‌

 

به گفته وی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۳ هزار و ۸۴۴ آزمایش در خراسان‌ جنوبی انجام شده که از این تعداد ۱۹ هزار و ۸۱۱ آزمایش مثبت بوده است. همچنین تا امروز ۱۸هزار و ۸۰۳ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

 

کد خبر 1053521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha