مساجد جهش تولید را عملیاتی کردند/ بچه های مسجد پرچمدار اقتصاد مقاومتی هستند

حجت الاسلام شاهرودی، بچه های مسجد را پرچمدار اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: مساجد جهش تولید را عملیاتی کردند.

حجت الاسلام «محمد شاهرودی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جهش تولید از ارکان و عناصر اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: مساجد امسال نیز پیش از سایر نهادها و مراکز مروج و جریان ساز تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه شعار و نام سال شدند.

 

این استاد حوزه علمیه افزود: بسیاری از مساجد جهش تولید را با تولید لوازم بهداشتی، کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار و مردان بیکار شده در دوره کرونا عملیاتی کردند. 

 

وی اضافه کرد: مسجدی ها هر کاری که در توان شان بوده برای اقتصاد مقاومتی و شعار سال انجام داده اند و در این زمینه همواره پرچمدار و جلودار هستند با وجود این مساجد باید به کمک یکدیگر بیایند تا همه مساجد به ویژه آن هایی که توانایی مالی و رقبات و موقوفات خاصی ندارند، نیز  بتوانند در تحقق جهش تولید و حمایت از کالاهای داخلی موفق باشند.

 

شاهرودی در ادامه با بیان اینکه حرکت عظیم مسجدی ها در دوره کرونا باید مورد توجه دستگاه های اقتصادی و فرهنگی کشور باشد، گفت: الان که در آستانه انتخابات هستیم و طی چند ماه آینده، دولت جدید بر سر کار می آید باید یک مطالبه عمومی ایجاد شود تا دولت بعدی نیز توجه جدی به مساجد داشته باشد به ویژه کار جدی و خوبی برای حمایت از مساجد کم برخوردار صورت گیرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: توقع می رود نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه خود برای ارتقا و احیای کارکردهای مساجد را برای مردم بازگو کنند.

کد خبر 1053527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha