ایجاد فرصت رونق اقتصادی در ۲۳ روستای فارس با اتصال به شبکه ملی اطلاعات

سهرابی گفت: با اتصال ۲۳ روستای دیگر فارس به شبکه ملی اطلاعات، فرصت رفع محرومیت، دسترسی دانش آموزان و دانشجویان به آموزش های مجازی و رونق اقتصادی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (سه شنبه 14 اردیبهشت) از توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات در 23 روستای دیگر فارس خبر داد و به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: 2 هزار و 600 خانوار روستایی در شهرستان های زرین دشت، خنج، کوار، فراشبند، کازرون، داراب، کوهچنار، خرامه و سرچهان در هفته گذشته با جمعیت 11 هزار و 100 نفر به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار متصل شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: بدین ترتیب از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات  و از طریق شبکه پهن باند سیار اپراتور اول این روستاها به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، توسعه خدمات، رفع محرومیت، دسترسی دانش آموزان و دانشجویان به آموزش های مجازی، رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های جدید در بستر فضای مجازی این مناطق بوده است.

سهرابی تصریح کرد: حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری وزارت، فرمانداران، بخشداران و ... در اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار موثر بوده و قابل تقدیر است.

 

کد خبر 1053579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha