اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی

با رایزنی کانون فرهنگی و هنری خضرا، یکی از خیرین تهرانی ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی اختصاص داد.

 خبرگزاری شبستان ، یاسوج: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز مردم شاهد عزم همگانی برای مقابله با این ویروس منحوس هستند.

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هم با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا ابتدا در راستای ضدعفونی مساجد و فضای کانون تلاش کرده و سپس به یاری مردم شتافتند.

بانوان در قالب گروه های جهادی مشغول دوخت ماسک های پارچه ای و توزیع در بین مناطق محروم شدند و بسیاری از جوانان پسر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای سم پاشی و ضدعفونی محیط شهرها به ویژه در مناطق محروم و روستاها مشارکت کردند.

برخی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هم با حضور در پایگاه های گروه های بهداشتی سطح استان، در راستای کمک به مردم و شبکه بهداشت و درمان استان و همچنین تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و بهداشتی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی تلاش می کنند.

کانون فرهنگی و هنری «خضرا» یکی از کانون های مسجدی آتش به اختیار شهرستان بویراحمد است که در طول مدت زمان شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات ارزشمندی را در حاشیه شهر مادوان که از برخی امکانات فرهنگی محروم است، انجام می دهد.

«حسن نرماورد»، مدیر این کانون فرهنگی و هنری علیرغم معلولیت جسمی که براثر سکته مغزی برایش به وجود آمد، ولی مخلصانه و برای رضای خداوند و خدمت به مردم این منطقه، تاکنون از ساخت بنای مسجد تا تهیه ملزومات برای مسجد و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ویژه اعضای کانون و مردم کوتاهی نداشته است.

«حسن نرماورد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: علاوه بر توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی که هم اکنون نیز این کار توسط اعضای کانون در حال پیگیری و انجام است، با پیگیری های صورت گرفته یکی از خیرین تهران (فاطمه رجایی) مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای تهیه تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی اختصاص داد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «خضرا» گفت: چون وزارت بهداشت و درمان تنها مرجع وارد کننده واکسن کرونا بوده، این مبلغ به حساب این وزارتخانه واریز شد.

وی یادآور شد: رایزنی با خیرین جهت کمک به بیماران کرونایی تا ریشه کنی این بیماری منحوس توسط کانون فرهنگی و هنری «خضرا» ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1053615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha