برپایی نمایشگاه مجازی آثار هنری «جهان بدون اسرائیل» در زرندیه

جوانمرد از برپایی نمایشگاه مجازی آثار هنری به مناسبت روز جهانی قدس در شهرستان زرندیه خبر داد.

«احمد جوانمرد» با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: روز قدس روز دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالمین است و این روز نقش مهمی در تضعیف رژیم صهیونیستی دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه گرامیداشت این روز بر همگان واجب است، افزود: این اداره به مناسبت روز جهانی قدس، نمایشگاه مجازی آثار هنری با عنوان «جهان بدون اسرائیل» برپا کرده است.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت اقشار جامعه ادامه داد: به همین دلیل امسال برنامه های ما بیشتر با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می شود و این روز به شکلی متفاوت در جامعه و بین نسل جوان و نوجوان تبیین می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه اضافه کرد: علاقمندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه مذکور به نشانی: https://t.me/ershadzarandieh مراجعه نمایند.

 

جوانمرد ادامه داد: در این نمایشگاه که به دلیل شرایط موجود مقابله با ویروس کرونا در فضای مجازی دایر شده است، حدود چهل اثر هنری در رشته های طراحی، نقاشی، عکاسی، عکس نوشته و ... در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بدلیل شرایط شیوع ویروس کرونا هیج گونه، راهپیمایی، تجمع و ... انجام نخواهد گرفت.

کد خبر 1053659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha