فرآیند ایمنی زایی و دوز موثر واکسن کووپارس به زودی اعلام می شود/ ثبت نام ۶ هزار و ۸۰۰ داوطلب برای تزریق واکسن کووپارس

فلاح مهرآبادی با اعلام خبر اعلام فرآیند ایمنی زایی و دوز موثر واکسن کووپارس گفت: تا کنون ۶ هزار و ۸۰۰ داوطلب به منظور دریافت واکسن کووپارس ثبت نام خود را به عمل آورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد حسین فلاح مهرآبادی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر اعلام دوز موثر به منظور ادامه فرآیند کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس گفت: فرآیند ایمنی زایی و دوز موثری به منظور ادامه روند کارآزمایی باینی واکسن کووپارس اعلام می شود. 

 

سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس با اشاره به اینکه انبوه سازی واکسن کووپارس منوط به طی شدن تمامی مراحل بالینی است افزود: در جریان ادامه وضعیت تولید واکسن گووپارس و نتایج حاصل از تزریق این واکسن نتایج موثری کسب شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید داخلی بیان کرد: در مرحله نخست تزریق واکسن کووپارس، ۱۳۳ نفر به عنوان داوطلب این واکسن را دریافت کرده اند که نوبت سوم واکسن تا به این لحظه برای ۲۸ نفر از داوطلبان به صورت استشاقی تزریق شده است.

 

وی اظهار کرد: مراحل فاز بالینی تزریق واکسن کووپارس در سه دوز ۵، ۱۰ و ۲۰ میکروگرم در ۲۰۰ میکرولیتر انجام شده است که دوزه مناسب به لحاظ میزان اثربخشی و دوز موثر با هدف ادامه طرح طی این جلسه مشخص می گردد.

 

سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس خاطرنشان کرد: به منظور دریافت واکسن کووپارس بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ داوطلب ثبت نام کرده اند که در قاز نخست ۷۰۰ نفر غربالگری و برای فاز دوم نیز ۳۰۰ نفر غربالگری شده اند. 

 

 

کد خبر 1053693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha