۱۵۰۰ مورد بازدید از واحدهای صنفی صورت گرفت

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: از ابتدای آغاز اعمال محدودیت های کرونایی در موج چهارم کرونا، هزار و ۵۷۵ مورد بازدید از واحدهای صنفی شیروان صورت گرفت.

 

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: از ابتدای آغاز اعمال محدودیت های کرونایی در موج چهارم کرونا تاکنون، هزار و 575 مورد بازدید از واحدهای صنفی شیروان صورت گرفته است.

 

سرپرست فرمانداری شیروان بیان کرد: در این مدت از اصناف و کسبه شهرستان هزار و 575 بازدید صورت گرفت که از این تعداد برای 276 واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شده و 64 واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

ذوالفقاری ضمن تقدیر و تشکر از کسبه و بازاریان شهرستان در جهت تعطیلی واحدهای صنفی طبق مصوبه ستاد ملی کرونا خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از کسبه این‌ مصوبه را رعایت نکردند که توسط گشت ویژه و گروه اقدام کرونا نسبت به صدور اخطار  و پلمب 24 واحد صنفی مزبور اقدام شد.

 

 وی عنوان کرد: قانون برای همه یکسان است و شهروندان باید همکاری لازم را داشته باشند تا از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

 

نماینده عالی دولت در شیروان تصریح کرد: با بازدیدهای صورت گرفته، برخی اصناف جهت جلوگیری از تعطیلی مغازه های خود مقاومت می کردند که تذکرات لازم و اطلاع رسانی انجام شد و در صورت هرگونه مشاهده و تخلف، مراکز با دستور دادستان پلمب خواهد شد.

 

ذوالفقاری با اشاره به آموزش گشت های آموزشی جهت جلوگیری از هرگونه ازدحام جمعیت افزود: با توجه به اطلاع رسانی و ارسال پیامک به شهروندان و از سویی افزایش تعداد بیماران مبتلا و بستری شده کرونا در این شهرستان در صورت هرگونه ازدحام با آنان برخورد قاطع صورت می گیرد که موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند.

 

این شهرستان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

کد خبر 1053702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha