مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل (ع) ۵۶ یتیم را تحت پوشش قرار داد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان گفت: مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل (ع) شیروان ۵۶ یتیم را تحت پوشش قرار داد.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شییروان اظهار داشت: مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل (ع) شیروان افتخار این را دارد ۵۶ یتیم را تحت پوشش کمک ماهیانه دارد و هر ماه مبلغی را به صورت جداگانه به شماره کارت این عزیزان واریز کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان بیان کرد: بزرگوارانی که تمایل دارند در این امر خیر مشارکت داشته باشند کمک های نقدی خود را به  شماره کارت 6037691990099996 واریز کنند.

 

محمدزاده قانعی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و بیکاری بخش زیادی از مردم، این اقدام با هزینه خیران شهر برای کمک به خانواده های نیازمند صورت گرفته که همچنان ادامه خواهد یافت.

 

وی با اشاره به فعالیت این کانون در زمینه تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک، خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد زیادی ماسک نیز به اقشار نیازمند، کارگر، مددجویان کمیته امداد، خانواده های زیر پوشش بنیاد شهید و جامعه نابینایان شهرستان اهدا شده و تعدادی ماسک رایگان نیز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده که این کار تکرار خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1053716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha