برگزاری مسابقه فرهنگی مجازی کتابخوانی «مائده های ملکوت» در سنقروکلیایی

کماسی، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه فرهنگی مجازی کتابخوانی با نام «مائده های ملکوت» در سنقروکلیایی برگزار می شود.

محمدرضا کماسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هنری قرآنی بمناسبت ماه مبارک رمضان، یک دوره مسابقه فرهنگی مجازی کتابخوانی  ویژه گروه سنی۱۴تا۷ سال و با گستره شهرستانی در سنقروکلیایی برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این مسابقه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین فرهنگ سازی برای رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا جهت تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان در ماندن خانه با شعار " درخانه بمانیم، در خانه بخوانیم"، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی و با همکاری اداره امور کتابخانه های شهرستان برای علاقمندان به کتاب در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی افزود: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند با ضبط و تهیه یک کلیپ ۳ تا ۱ دقیقه ای از خلاصه کتاب مورد مطالعه در این ماه پربرکت را به شماره ایتای  ۰۹۱۸۱۳۸۱۴۲۷در فضای مجازی تا تاریخ۲۵ شهریور ماه جاری ارسال کنند.

 

کماسی در پایان گفت: در پایان پس از داوری به  قید قرعه به ۵نفر از برگزیدگان کارت هدیه، لوح تقدیر و بسته فرهنگی اهدا  خواهد شد.

 

کد خبر 1053720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha