تکریم از کادر درمان توسط چهره‌های هنر انقلاب اسلامی خوزستان

شهباز گهروئی از تکریم کادر درمان و خانواده‌های آنها توسط چهره‌های هنر انقلاب اسلامی خوزستان خبر داد و گفت: در این حرکت مبتکرانه بسته هایی حامل محصولات هنری تولیدی حوزه هنری درب منازل کادر درمان تحویل داده شد.

«محمد شهباز گهروئی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از اهدای بسته‌های فرهنگی به کادر درمان توسط حوزه هنری خبر داد و اظهار کرد: در راستای تکریم و ثنای مدافعان سلامت و کادر درمان که بیش از 15 ماه است درگیر بیماری کرونا و رسیدگی به آحاد جامعه هستند، حوزه هنری طرحی ابتکاری را در حال اجرا دارد که طی آن یک سری بسته‌های فرهنگی تهیه و درب منازل پرستاران تقدیم می‌شود.

 

مدیر حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه این بسته‌ها شامل محصولات سمعی و بصری، کتاب، فیلم، موسیقی و دیگر محصولات حوزه هنری است در سه شهر اهواز، آبادان و دزفول ارسال شده افزود: در این سه شهر به صورت نمادین با حضور درب منازل پرستاران این بسته‌ها را اهدا کردیم.

 

وی هدف از این حرکت مبتکرانه را پاسداشت حرکت مجاهدانه مدافعان سلامت و خانواده‌های آنها دانست که صبورانه حامی این قشر هستند و ابراز کرد: در این حرکت نمادین 20 تن از پرستاران شهرهای اهواز و آبادان و دزفول که خودشان حداقل یک بار مبتلا به بیماری کرونا شده بودند، به نمایندگی از کادر درمان، تکریم شدند.

 

شهباز گهروئی تصریح کرد: ما هر آنچه در حوزه هنری به عنوان ظرفیت و امکانات داریم اعم از سینما، پلاتوهای تئاتر و ... برای استفاده از کادر درمان و پرستاران در اختیار آنها قرار می‌دهیم و به محض اینکه شرایط مهیا شود سهمیه‌ای جهت بهره‌مندی این قشر و خانواده‌هایشان در نظر گرفته می‌شود.

 

کد خبر 1053724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha