برگزاری مراسم احیای شب های قدر در شهرستان ازنا

قادری با اشاره به برگزار مراسم شهادت امام علی(ع) در این کانون فرهنگی هنری مسجد، گفت: مراسم احیای شب ۲۳ رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

« مجتبی قادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت:  مراسم احیای شب ها قدر و مراسم عزاداری شهادت امام علی (ع) به همت کانون فرهنگی هنری سید الشهدا(ع) شهرستان ازنا و هئت محبان حضرت مهدی (عج) برگزار شده است.

 

مدرکانون فرهنگی هنری سید الشهداء(ع) افزود: این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مسجد سید الشهدا(ع) برگزار شده است.

 

وی افزود: مراسم احیای شب 23 رمضان هم امشب در مسجد سید الشهدا(ع) شهرستان ازنا و با رعایت پروتکل ها بهداشت و فاصله گذار اجتماعی برگزار می شود.

 

قادری ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان برنامه ها مختلف فرهنگی و هنر در بستر فضای مجازی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

 

وی فضای مجازی را بستری برای ترویج فرهنگ  دانست و افزود: در این کانون فرهنگی هنری مسجد از زمان شیوع بیماری کرونا به صورت هفتگی احکام دینی و ارزش های فرهنگی در قالب کلیپ های آموزشی  تهیه و منتشر می شود.

 

قادری خاطرنشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان بویژه شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) برنامه های فرهنگی و مذهبی در قالب کلیپ تهیه و در بستر فضای مجازی منتشر شده است.

 

وی ادامه داد: همچنن برنامه ها قرآنی و جزء خوانی قرآن کریم با رعات دستورالعمل های بهداشتی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

 

قادری بیان کرد: همچنین طرح مواسات و همدلی با مشارکت خیران و افراد توانمند در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری سید الشهدا(ع) با اشاره به تهیه بانک اطلاعات از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در این کانون فرهنگی هنری مسجد، افزود: تلاش می شود با جذب کمک های خیران وافراد توانمند از این افراد حمایت شود.

 

کد خبر 1053778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha