پیش بینی ۳۰ برنامه به مناسبت هفته هلال احمر در استان زنجان

موسوی گفت: همزمان با هفته هلال احمر از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه امسال ۳۰ برنامه در بخش‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: طی هفته جمعیت هلال احمر ۳۰ برنامه در استان برگزار می‌شود.

 

سید قاسم موسوی اظهار کرد: شعار هفته صلیب سرخ و هلال احمر «یک قرن خدمات داوطلبانه، مقایسه نشدنی» اعلام کرد و ابراز داشت: این هفته از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه می‌باشد و ما در آستانه صدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر در کشور هستیم، امیدوارم بتوانیم همچون قرن گذشته در قرن جدید نیز با خدمات قابل توجه و مثال زدنی با تلاش امدادگران، اعضا و داوطلبان و همچنین مردم عزیز کشورمان خدمات مطلوبی ارائه دهیم.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با بیان اینکه بیش از ۳۰ برنامه در مرکز استان و شعب جمعیت هلال احمر ا اجرا می‌شود که مهمترین برنامه‌ها حضور در مزاری شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، امضای تفاهم نامه هلال احمر و سازمان بسیج سازندگی استان و افتتاح دوره آموزشی نیروهای جهادی و گسترش فعالیت‌های آموزشی در سطح جامعه و خانه‌های هلال درسطح استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود.

 

موسوی تاکید کرد: افتتاح سراسری خانه‌های هلال در استان زنجان از دیگر برنامه‌های هفته هلال احمر استان است.

 

وی افزود: کارگاه آموزشی تاب آوری زنان در بحران ویژه پرسنل خانم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به مراجعان با تخفیف ویژه و برپایی مانورهای امدادی (ساعت صفر و دورمیزی) از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، اعزام کاروان‌های تسکین آلام بشری و سلامت به روستاها و مناطق محروم درسطح استان، دیدار با خانواده شهدای امدادگرو ایثارگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رونمایی از کتاب همسران شهدای امداد و نجات به صورت کشوری، برگزاری مسابقه کتابخوانی، جشنواره بین المللی شعر و عکس مادران نجات به صورت کشوری و رونمایی از سامانه جامع آموزش همگانی و برگزاری ویدئو کنفرانس از طریق آن سامانه به صورت کشوری را از دیگر برنامه‌های هفته هلال احمراعلام کرد.

 

موسوی تاکید کرد: طی سال گذشته ۶۱ هزار و ۱۸۱ نفر به درمانگاه مرحوم بنائی هلال احمر در بخش‌های مختلف پزشک عمومی، متخصص، دنداپزشکی، مامایی، پاراکینیک، پروسیزر مراجعه کردند.

 

وی افزود: همچنین طی سال گذشته برای سه هزار و ۳۷۰ نفر نیز در مرکز جامع توانبخشی هلال احمر استان زنجان و در بخش‌های مختلف گفتار درمانی، فیزیوتراپی، ارتوپد فنی، کاردرمانی خدمات ارائه شد.

 

کد خبر 1053796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha