نام نویسی چهل و چهارمین دوره مسابقه قرآن کریم در مازندران آغاز شد

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه نام نویسی چهل و چهارمین دوره مسابقه قرآن همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شد، گفت: برادران وخواهران بالای ۱۸ سال تا۱۳خردادماه می توانند با مراجعه به سایت www.quraniran.ir نسبت به ثبت‌نام خوداقدام کنند.

حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین‌­المللی و در دو بخش خواهران و برادران در در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ثبت‌نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۳ خرداد ماه خواهد داشت، افزود: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه تا ۳۱شهریور ماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متاثر از شرایط ناشی ازکرونا بوده و که اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت www.quraniran.ir  نسبت به ثبت‌نام خود در این مسابقات اقدام کنند، بیان کرد: سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف تحت تدابیر ویژه توصیه‌های پزشکی و با رعایت کامل فاصله‌گذاری‌ها با حضور۲۰۰ متسابق قرآنی طی 2روز در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار شد.

 

حجت الاسلام حیدری با اشاره به مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال به جهت شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامتی فعالان قرآنی به صورت مجازی برگزار شد، یادآورشد:  17 مازندرانی در مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کرده بودند و 3 نفر از آنها حائز رتبه‌های برتر شدند.

 

وی گفت:  مهدی تاج‌ور در رشته دعاخوانی و مجتبی کریمی در رشته اذان حائز رتبه نخست و زهرا پورطهماسب در رشته قرائت تحقیق حائز رتبه پنجم شدند.

 

کد خبر 1053828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha