آغاز عملیات احداث  ۱۲۰۰واحد مسکن مددجویی در مازندران

حجت الاسلام عالیشاه از آغاز عملیات ساخت هزار و ۲۰۰واحد مسکن برای مددجویان مازندران خبر داد و گفت:در تلاشیم تا با مشارکت، همدلی و همراهی مسئولان، خیران و مردم نوعدوست استان، خدمات را به نحو احسن به مددجویان ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۵اردیبهشت) در دیدار با «خانعلی رشیدی» سرپرست امور شعب بانک ملی مازندران، اظهار کرد: با تعاملات با بانک های عامل استان مازندران، اقدامات خوبی در راستای خدمت رسانی به نیازمندان انجام شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۶۷هزار خانوار کمک معیشت بگیر این نهاد هستند، تصریح کرد: این نهاد به مددجویان در بخش‌های مختلف مانند اشتغال، عمرانی، فرهنگی، اکرام ایتام، درمانی، معیشت و... خدمات ارائه می دهد.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: با همراهی بانک های عامل استان صددرصد اعتبارات کمیته امداد سال گذشته جذب شد.

 

وی با اشاره به اینکه عزت و کرامت مددجویان تحت حمایت بسیار با اهمیت است، بیان کرد: ساخت هزار و ۲۰۰واحد مسکن برای مددجویان شروع شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: همه توان و همت کارکنان این نهاد، خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات نیازمندان است.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: در سال جدید در تلاشیم تا با مشارکت، همدلی و همراهی مسئولان، خیران و مردم نوعدوست استان، خدمات را به نحو احسن به مددجویان ارائه دهیم.

 

 سرپرست امور شعب بانک ملی مازندران هم در این دیدار گفت: خدمت رسانی به نیازمندان از افتخارات است و تلاش می کنیم تا در این امر سهیم باشیم.

 

«خانعلی رشیدی» افزود: کمیته امداد با ایجاد توانمندی در نیازمندان، روحیه امید و خودباوری را در آنها به وجود می آورد.

 

وی نسبت به همکاری و همراهی بانک ملی مازندران، با کمیته امداد استان در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 1053840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha