احیای کلاس های آموزش قرآن به نونهالان به همت کانون شهید لشگری

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید لشگری روستای سنجد شیروان، با اعلام برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان و شب های قدر، برگزاری کلاس های تربیت فرزندان با آموزش قرآن به نونهالان را مهم ترین فعالیت این کانون نام برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هادی معلم» مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید لشگری مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) روستای سنجد شیروان با اعلام برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان و شب های قدر، برگزاری کلاس های آموزش قرآن ویژه نونهالان را مورد توجه قرار داد و گفت: این کلاس ها با همراهی روحانی مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) برگزار شد.

 

وی افزود: این کلاس ها در دو بخش ویژه خواهران و برادران در روزهای ماه مبارک رمضان، با آموزش مفاهیم قرآنی در قالب داستان و نیز آموزش الفبای قرآن و روخوانی و روانخوانی آیات متبرک انجام می گیرد.

 

وی همچنین خبرداد: حجت الاسلام «حسین تکمیلی» امام جمعه شیروان به همراه حجت الاسلام «معلم» رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان در روزهای ماه مبارک رمضان از نحوه برگزاری این کلاس های آموزشی بازدید کردند.

 

معلم، توزیع نان صلواتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) و نیز شب های قدر را به دیگر برنامه های این کانون در روستای سنجد اضافه کرد و خبرداد: 280 قُرص نان بین نیازمندان روستا و روزه داران توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید لشگری مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)  روستای سنجد شیروان  همچنین از تهیه بسته غذایی ویژه خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: به همت خیرین نیک اندیش، یک راس دام قربانی و بسته های گوشت نذری در میان سفره نیازمندان قرار گرفت.

 

وی برگزاری مراسم عزاداری و نوحه خوانی ایام شهادت  امیر مومنان، علی (علیه السلام) و مراسم مناجات خوانی و ادعیه شب های قدر و شب زنده داری در این ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی را به اهم فعالیت های این کانون ویژه ایام ماه مبارک رمضان تاکنون  افزود.

 

 

کد خبر 1053842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha