رسانه ها از اقدامات جانبدارانه در انتخابات پرهیز کنند

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: در حوزه انتخابات رسانه ها باید از اقدامات جانبدارانه پرهیز کنند و باید شرایطی باید فراهم شود تا مردم بتوانند گزینه اصلح خود را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» عصر امروز(چهارشنبه 15 اردیبهشت) در شورای اطلاع رسانی استان گلستان اظهار کرد: باید به حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید شود و حضور مسئولان در بین مردم و شنیدن دغدغه ها و مشکلات آنها می تواند نقش موثری در حضور پرشور مردم در انتخابات داشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بخش عمده ای از جمعیت استان گلستان روستائیان هستد و باید در حوزه رسانه به روستاهای استان گلستان توجه بیشتری شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه استان گلستان به عنوان استان وحدت شناخته می شود و باید از ظرفیت اهل سنت در برنامه های مختلف استفاده شود، ابراز داشت: باید در اجرای برنامه ها از شیعه محوری پرهیز شود و برادران و خواهران اهل سنت نیز در برنامه ها دیده شوند.

 

وی گفت: در حوزه انتخابات باید رسانه ها و مدیران از  اقدامات جانبدارانه پرهیز کنند و شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند گزینه اصلح را انتخاب کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در حوزه تولید محتوا و مصاحبه های خبری باید برنامه ریزی صورت بگیرد و مکانیزم تبلیغات انتخابات باید برای شوراها مشخص شود.

کد خبر 1053873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha